Tjena, jag sitter ensam på en bar vid stranden där de har gratis internet. Vi är här på ön Trawagan som är den största av tre öar i ö-kedjan som kallas Gilli islands. Det var tänkt att vi skulle resa tillbaka till Bali idag men inte ovanligt så sov vi lite för länge och missade båten. Vi åker imorgon istället och om några dagar flyger vi vidare till Singapore!
Som tur är så har vi lärt känna väldigt många av de lokala pojkarna som jobbar på barer runt omkring ön.
Det är bra eftersom det är några timmar sedan jag såg Sohrab sist och jag har talat om för dem vart jag sitter så när de ser Sohrab talar de om att jag sitter på denna baren! Tills dess får jag väl stå ut med att stirra ut över vattnet lyssna på musik och dricka drinkar..
Nyår var en rätt lugn kväll, iaf för mig och Sohrab. Det regnade hela natten och ute på gatorna hade man vatten upp till knäna.. Nu kom Sohrab tillbaka efter att han pratat med Indonesisarna.
Skriver mer en annan dag!
Må väl!