Hej! Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist vilket beror på att vi inte har haft något internet tillgängligt och att vi helt enkelt har haft det för bra för att sitta vid en dator på dagarna.

Nu sitter jag iaf på en bar i staden Argasi på ön Zakynthos. Vi har hunnit vara på ön kefalonia i en vecka redan och haft det riktigt bra. Vi hade ett väldigt fint boende med havet som gick ända in på huset med balkong -där en eller två öl konsumerats- mot en trevlig vy.
Här på Zakynthos har vi vart några dagar nu och mest solat och badat.
Vi har nu fem dagar kvar i Grekland varav två här på Zakynthos. Imorgon åker vi ut med en båt för att kolla på sköldpaddor, det innebär tyvärr att jag måste gå upp vid 7 på morgonen men kanske kan det vara värt det ändå.
På söndag åker vi mot fastlandet till en stad nära Aten som heter Loutraki, där spenderar vi de tre sista dagarna och flyger sedan från Aten till Göteborg.
Jag hinner kanske med att göra ett inlägg till innan jag är hemma i Sverige och ska försöka lägga upp lite bilder då!
I annat fall så hörs och syns vi snart ändå! Hoppas ni mår gott, det gör jag!